Топ - 10 DOI (журнали КНУТД) |
Інформація - Новини |
Вівторок, 09 вересня 2025, 10:29 |
10 найпопулярніших DOI за серпень. 1. Shchuka, V. (2025). The use of artificial intelligence for information campaigns in wartime: Visual tools for countering disinformation. Technologies and Engineering, 26(2), 89–98. https://doi.org/10.30857/2786-5371.2025.2.8. 2. Vasyliev, O. S., & Kolosnichenko , O. V. (2023). The features of color solutions of ukrainian online stores` logos. Art and Design, (4), 55–69. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2023.4.5. 3. Буднік, А. В., Купрієнко, Є. М., Пилипенко, І. Я. (2022). Плакат у творчості Віктора Петровича Бистрякова (1943–2021). Art and Design, (4), 31–42. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2022.4.3. 4. Zhiyuan, Z., & Chubotina, I. (2024). The the role of interactivity in visual communication design. Art and Design, (3), 156–163. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2024.3.13. 5. Gulina, O. (2018). Marketing model for recreational enterprises: special features and instruments. Management, 28 (2), 9–18. https://doi.org/10.30857/2415-3206.2018.2.1 6. Voitenko, V., & Polishchuk, R. (2025). Decentralised generation and its role in enhancing the resilience of energy islands and critical infrastructure: Current trends and prospects. Technologies and Engineering, 26(2), 11–26. https://doi.org/10.30857/2786-5371.2025.2.1. 7. Ievseitseva, O. & Mihalatii, O. (2023). The importance of marketing innovations as the basis of management of the enterprise’s competitiveness. Management, 38 (2), 85-95. https://doi.org/10.30857/2415-3206.2023.2.7. 8. Hanushchak-Yefimenko, L., Gongeta, S. (2025). Predictive analytics and marketing management: implementing business strategies through intelligent models. Management, 41(1), 80–94. https://doi.org/10.30857/2415-3206.2025.1.5. 9. Булгаков, Є. С., Розвора, Л. В., Савченко, Б. М., Сова, Н. В., Слєпцов, О. О. (2024). Техніко-економічна оцінка застосування мінерального наповнювача у виробництві плівки з поліетилену. Технології та інжиніринг, 5 (22), 37–44. https://doi.org/10.30857/2786-5371.2024.5.4 10. Чуботіна, І. М., Хоменко, В. К., Кудревський, М. А. (2023). Апсайклінг та мінімалізм як модні тренди помірного споживання продуктів моди. Art and Design, (3), 101–120. https://doi.org/10.30857/2617-0272.2023.3.9. сформовано за даними асоціації Crossref, яка реєструє системи цифрових ідентифікаторів Digital Object Identifier (DOI). |